Labākais veids kā pasargāt sevi ir vakcinēt to otru

 

LABĀKAIS VEIDS KĀ PASARGĀT SEVI IR VAKCINĒT TO OTRU.

K. Kariņa un partneru covid noziegumi.

Protokoli liecina, ka vakcīnas varēja pasūtīt ap 1 600 000 devām, tikai cik tās bija nepieciešamas 800 000 cilvēkiem kas gribēja vakcinēties katram pa 2 devām.

Valdošā koalīcija, Pfizer publisko attiecību kampaņas sajūsmināta 2020. gada 18. jūnijā piekrita Eiropas kopējam vakcīnu iepirkumam un, kaut arī bija iespēja atteikties, apņēmās pirkt visas vakcīnas, cik ražotāji spēs saražot. Nekompetenti noslēgtais līgums lika valstij apmaksāt 5 reizes vairāk vakcīnu kā Latvijā bija nepieciešams, izšķiežot veselības aprūpes naudu sevišķi lielos apmēros. [Ap 100 miljoniem veselības aprūpes naudas par lieki nopirktiem 6 miljoniem vakcīnu, kas tika norakstītas, atdāvinātas vai netika izlietotas, no pavisam pasūtītajiem 9 miljoniem vakcīnu.]

 

Kā pasargāt sevi no tiesvedības? Nosakot visiem pārējiem pienākumu vakcinēties, lai iztērētu lieki iepirktās potes.

Pēc koalīcijas veselības mirnistra atzinuma ir veidi kā uzspiest vakcināciju. Vakcinācija ir tā medicīnas joma, kur ir uzkrāta pieredze kā radīt apstākļus kuros ir vieglāk vakcinēties, nekā nevakcinēties.

Lai slēptu naudas izšķiešanu, politisku iemeslu dēļ, valdošā koalīcija noteica pienākumu injicēt poti kas veicināja saslimšanu, bojāja veselīu un nogalināja. Lai spiestu vakcinēties neļāva veselību apliecināt ar testiem.

Tā rezultātā mirstība no covid Latvijā bija par trešdaļu lielāka kā kaimiņvalstīs Igaunijā un Zviedrījā, kur pienākumu vakcinēties un stingrus ierobežojumus uzskatīja par nekonstitucionāliem.

Ja Latvija pandēmijas likumdošanā sekotu Zviedrijas piemēram, tas glābtu ap 2000 cilvēku dzīvības.

 

Varēja nepirkt.

 

17.11.2020

I. Viņķele: Katrs tomēr lemj, visi nepērk, ES it kā tas galvenais tirgus, tirgošanās veicējs, bet dalībvalstis lemj par katru vakcīnu atsevišķi. Par katru ražotāju atsevišķi. Pievienoties vai nē. Arī par daudzumiem lemj atsevišķi. Un tas Pfizer gājiens ir vērtējams tā, ka tā visa ņemšanās tik ārkārtīgi sarežģīta, ka, kā Svens teica, ka viņi piereģistrēsies varbūt janvārī, bet tie parametri ir darīti zināmi tagad, sava veida PR kampaņas ietvaros. Viņi ir arī VM atsūtījuši piedāvājumu ar specifiskiem izglītošanas pasākumiem. Tas ir tik sarežģīti, ka tam nav precedentu. Tagad visi lauza galvas, pie tam vienlaikus. Tāpat gan leiši, gan igauņi, gan kas tik nē,kā to principā var izdarīt

 

Vai paredzēja vakcinēt visus? Vai bija plānota iespēja atteikties? Cik vakcīna varēja maksāt?

 

I. Viņķele: Jā, par to daudzumu mēs varam šādus aprēķinus vēlreiz, nevis vēlreiz, jo tā nebija rēķināts, jo ir skaidrs, ka 100%... 1,9 mēs ejam uz 100% vakcināciju, gan jau vēl kāds pēc indikācijām nebūs, tas acīmredzot nekur nekas tāds nav demokrātiskās valstīs pieredzēts........kādi 12 eiro bija, man liekas Pfizer. Jā, 12 ar piebildi, ka, iespējams, varētu būt dārgāk.

 

Ir jāņem viss kas ir iespējams.

 

IR JĀŅEM VISS, KAS IR PIEEJAMS UN KAS IR IESPĒJAMS. Jo tagad sanāk tā, ka Pfizer februārī beidzas, un tad mēs gaidām līdz martam, aprīlim, maijam un neko nedarām. Gaidām, kamēr būs AstraZeneca vai kāds cits. Pie tam ir informācija, ka citi ir tuvāk palaišanai. Es pilnībā piekrītu tiem, kas uzskata ka mums ir jāņem jebkuras iespējas papildus,” saka finanšu ministrs Jānis Reirs (JV).

 

Jāpiesakās uz maksimumu. Potes ar notecējušu derīguma termiņu saņems tie kas apšauba covid politiku.

 

K. Kariņš: Tātad arī, ja būtu 200 000, tad mums vajag apmēram desmitkāršot to. Oi, Jēziņ… Es saprotu, mums būs… Bet es arī saprotu, tā grūtība, kas mums ir, mēs plānojam diversificēt, bet tas ir tikai līdz tam brīdim, kamēr kāds ir tiešām reģistrējies, kad viņš ir reģistrējies, tad jāmēģina dabūt maksimumu, bet tad visa pasaule gribēs no viņa maksimumu. Tur mums būs, bet tas nozīmē, pat ja parādās, ja kāds piereģistrē decembrī vai janvārī kādu zāli, mēs labi, ja 2021. gada otrā pusē vai pat beigās būtu spējīgi vakcinēt cilvēkus. Kas nozīmē, ka mums tajā Covid domāšanā ir jāstiepj gads faktiski, kamēr varētu vakcinēt. Es grūti stādos priekšā, ka tik lielu devu daudzumu mēs varētu īsā laikā pat gribēdami sapotēt. Vēl pie tam cilvēki negribēs, tad būs prioritārie cilvēki, daļa no viņiem atteiksies, ko darīt ar to, jo nevar laist bojā.

I. Viņkele: Ko atteiksies, to sapotēs kabinetam ar tiem derīguma termiņiem beigušiem, neko darīt, ārā taču nemetīs labu mantu.

K. Kariņš: (smejas) Tā kā vecu kefīru iedzert, kas tur notiks.

I. Viņķele: Tie, kas netic Covidam, tie dabūs

 

Bez komentāriem.

 

K. Kariņš: Intuitīvi es gribu tam piekrist, jo TAS IR LABĀKAIS VEIDS, KĀ PASARGĀT SEVI. VAKCINĒT TO OTRU. Tā vienkāršoti sakot.

 

Kā pārliecināt cilvēkus, lai viņi potējas?

 

K. Kariņš: Es saprotu, mēs drusku, es arī pats esmu noguris laikam, mums vajadzētu vienu pauzīti. Mums sāk iezīmēties šausmīgais loģistikas murskulis, kas ir jāpārvar, bet acīmredzot vēl jāstrādā gan uz to, kā informēsim sabiedrību, kā pārliecināt cilvēkus, kas būs algoritmi.

Pieņemu, ka mediķi būs tā viena grupa, kas labprāt un sapratīs, un neatteiksies, bet, kad sāks pa to ķēdīti uz leju, kas būs algoritmi, ja atsakās, tad kas notiek. Lai neiet bojā neviena vakcīna. Un arī, vai tad valsts, kas būtu virs šīm te pirmām grupām, tas būtu uz valsts rēķina vai tas būtu uz iedzīvotāju pirkšanas rēķina. Tas arī jāizstrādā. Respektīvi, vai tas 39 gadnieks nekādīgi nav šeit virs tā, bet tas, kas visvairāk valstī saslimst, tad, ka viņš izdomās, ka gribētu potēties un mums būtu pote, tas ir uz valsts rēķina vai viņš varētu nopirkt to poti? Vai ir doma, ka mēs visus uz valsts rēķina potētu, kas tik varētu un gribētu?......

 

Prasīt naudu vai pieaicināt dvēseļu inženierus? Vai vakcinācija bija plānota piespiedu?

 

K. Kariņš: Vai varētu pretēji, varētu prasīt cilvēkiem naudu par nevakcinēšanos (smejas). Nu es nezinu, es tā pilnīgi neprofesionāli, bet es vienkārši, kā saka, es norādu uz to, ka mums ir jādomā, kā mēs varēsim motivēt cilvēkus vakcinēties ierasties. Viņiem varētu zvanīt, bet viņi vienkārši neatnāks.

I. Viņķele: Jā, Krišjāni, teiksim tā, uzvedības ekonomikas vai tās bikstīšanas pieejas ir lietotas arī veselībā un, starp citu, vakcinācija ir viena no tām jomām, kur tas ir diezgan ar praksi, mēs vienkārši izpētām to pieredzi, kas ir labās citu valstu prakses. Ne Covid vakcīnām, bet citām vakcīnām, kā pieaudzēt vakcinēšanas aptveri. Šeit mēs aicinām talkā antropologus, cilvēku dvēseļu inženierus, lai uzdizainētu tos aicinājumus, pakalpojumus ar “opt in, opt out” DIZAINA PIEEJU, KUR IR NOKLUSĒJUMĀ VIEGLĀK IR VAKCINĒTIES, NEKĀ NEVAKCINĒTIES. Vēl kāds bija jautājums?

 

https://nra.lv/_files/202103/20210304_fails.pdf

https://drive.google.com/file/d/1WGjBW29ufiSMWBS3yZFBIgg-CXuFALs5/view

 

 

Komentāri Krišjāņa Kariņa liecībai Ilzes Viņķeles tiesvedībā.

https://www.facebook.com/elis.elizabeth/videos/6669350233109752?idorvanity=419148896373668

Liecība rāda, ka Kariņa valdība noslēdza pirkšanas līgumu par potēm, par tām neko nezinot.

Par mazefektīvām, lieki iepriktām vakcīnām, kuras negribēja lielākā Latvijas iedzīvotāju daļa, Kariņa valdība izdeva vairāk kā 100 miljonus eiro, tāpēc tika noteikts pienākums vakcinēties un šobrīd, naudas trūkuma dēļ, Kariņš plāno ieviest obligāto veselības apdrošināšanu.

10 min līdz 14. 30 minūtei.

Valsts vadītājs atzīst, ka bija gatavs proporcionāli iedzīvotāju skaitam pirkt visas vakcīnas no Eiropas komisijas kolektīvā iepirkuma.

Līgums Latvijai pieļāva iespēju pirkt tikai tik potes, cik cilvēki gribēja vakcinēties, bet Kariņš un viņa valdības locekļi, finanšu ministru ieskaitot, nolēma nevis pieteikties uz nepieciešamo daudzumu, bet pirkt visas.

Kariņš nezināja cik vakcīnas un no kāda ražotāja būs jāpērk, cik tās maksās un būtiskākais, cik tās būs efektīvas.

Kariņš piedalījās Eiropas padomes sēdē, kurā lēma par kopīgo iepirkumu, bet nenoskaidroja cik vakcīnas Latvijai būs vajadzīgas, cik beigās būs jāpērk un cik tās valstij izmaksās.

Kariņš rīkojās nekompetenti, vieglprātīgi un bezatbildīgi.

21.14 No slimības var izvairīties ja cilvēks ir imūns, ko Kariņš cerēja panākt īsā laikā sapotējot pēc iespējas vairāk cilvēkus. No slimības var izvairīties, ja vesels cilvēks nesastopas ar saslimušu cilvēku, ko Kariņš cerēja nodrošināt ar stingriem ierobežojumiem un mājsēdi.

Valdības politikas rezultātā 500000 vakcinēti cilvēki saslima. Vakcinācija nenodrošināja imunitāti. Mājsēde un ierobežojumi neapturēja infekcijas izplatību, jo nelikumīgi tika ierobežoti veselie cilvēki, kas nevienu neapdraudēja un infekciju neizplatīja, tāpēc ierobežojumi bija mazefektīvi.

Infekciju izplatīja saslimušie, gan vakcinēti, gan nē. Visvairāk cilvēku Latvijā saslima mājās, saslimstot ģimenes locekļiem neatkarīgi no vakcinācija stāvokļa. To veicināja testu nepieejamība. Vakcinēta cilvēka saslimšanu un nepieciešamību pašizolēties nosaka ar testu.

Kariņa valdība neļāva izmantot testēšanu, bet pieprasīja vakcinēties un ieviesa ierobežojumus. Valdības stratēģija bija kļūdaina, tā noveda pie lielas papildus mirstības.

Neskatoties uz faktiem par vakcinēto cilvēku masveidīgu saslimšanu Kariņš turpina kļūdaini apgalvot, ka cilvēku saslimšanas iemesls ir nepietiekama vakcinācija.

22. Kariņš saka patiesību, ka iedzīvotāji negribēja vakcinēties. Pieļauju, jo cilvēkiem jau bija zināmi fakti par zemu efektivitāti un blaknēm.

Kariņš absurdi apgalvo, ka cilvēki negribēja vakcinēties tāpēc, ka nebija pietiekami daudz vakcīnu. Kariņš neizprot cilvēku rīcības iemeslus.

23.20 Kariņš atzīst, ka komunikācija ar sabiedrību varēja būt daudz labāka. Tā esot bijusi pārāk atklāta, tāpēc cilvēki uzzināja dažādus viedokļus. Kariņš sabiedrības pretēju viedokli savam viedoklim sauc par traucējošu neskaidrību, kas apgrūtina krīzes pārvarēšanu, jo cilvēki Kariņam neskaidru iemeslu dēļ atsakās vakcinēties ar vakcīnu kas var bojāt veselību vai nogalināt.

25. 40 Kariņš salīdzina Latvijas valdības rīcību lemjot par miljona iedzīvotāju, kas nevēlas vakcinēties, vakcinācijas plānu ar Ukrainas valdības rīcību karā pret Krieviju - neviens nedrīkst zināt kur un kā valdība uzbruks. Kariņš beigās piemetina, ka vīruss nav cilvēcisks pretinieks, bet kā gan slepenība varētu atvieglot cīņu ar vīrusu, ja vien patiesībā tā ir amorāla valsts vadītāja cīņa ar miljonu Latvijas iedzīvotāju, kas nevēlas vakcinēties?

Atgādinājumam noskatieties kā Kariņa valdība, zinot, ka vakcīnas efektivitāte ir zema, ka vakcinēti cilvēki slimo un atzīstot, ka seniori nevēlas vakcinēties, pilnīgā nopietnībā apspriež iespēju viņiem noteikt pienākumu vakcinēties, vakcinācijā izbraukumos uz lauku viensētām iesaistot nacionālos bruņotos spēkus.

https://www.youtube.com/watch?v=YT4AhMmlayE&list=PLxxK65h4EFyfkjleZFt6jWxJ6etHK3CgV&index=14

6.01.2022 2.12.20 - 2.19.10 min.

26.40 Kariņš piekrīt, ka nezinot vakcīnu derīguma termiņus, cenas, efektivitāti ir grūti pieņemt lēmums un taisnojas, ka tobrīd neviens pasaulē nezināja.

Valsts vadītājam ir pienākums būt piesardzīgam un apdomīgam lēmumos, kas skar miljona cilvēku veselību un dzīvību. Piesardzība nozīmētu atstāt katra cilvēka paša ziņā vakcinēšanos ar poti, kuras efektivitāte un izmaksas nav zināmas, bet ir zināms, ka tā nenovērš saslimšanu un var bojāt veselību, un nogalināt. Apdomība nozīmētu iepirkt potes tikai tik, cik cilvēki miljonus vērtajā e veselībā piekristu ar tām vakcinēties.

29. Kariņš apgalvo, ka par vakcīnas efektivitāti uzzināja tikai tad, kad masveidā sāka potēt iedzīvotājus Eiropā.

Es ceru, ka turpmākajās tiesvedībās pret nelikumīgo pienākumu vakcinēties tiesas ņems vērā šo atzīšanos nevērībā un nolaidībā.

Kariņš turpina kļūdaini apgalvot, ka potes ir efektīvas un drošas, kaut arī Latvijā lielākā saslimušo daļa, 500 000 cilvēki bija vakcinēti un no covid ir miruši ap 1000 vakcinēti cilvēki. Viņu gadījumā vakcīna nav bijusi efektīva un iespējams, tā veicināja mirstību.

Latvijā vismaz viens no katriem 1000 vakcinētiem cilvēkiem darbspējīgā vecumā nomira 70 dienu laikā pēc vakcinācijas.

VM ir atzinusi, ka vakcīna 2022 gada aprīlī un maijā veicināja saslimšanu ar covid, apdraudot 1300000 vakcinētu un 500000 balstvakcinētu cilvēku veselību un dzīvību.

Valsts vadītājs, apgalvojot ka vakcīnas ir efektīvas un drošas, ir vai nu nekompetents, vai maldina.

30.25 Kariņš atzīst, ka neko nelēma un neko nezināja, visu lēma Eiropas komisija. Kariņš nezināja cik būs vakcīnas par kurām Latvija maksās, vai tās būs efektīvas, vai izies sertifikāciju. Kariņš savu atbildību par nezināmas efektivitātes pošu lieku iepirkšanu cenšas novelt uz citiem. Visa Kariņa darbība bija vērsta uz to, lai sekojot vakcinācijas padomes ieteikumiem, īsā laikā, vienalga ar ko, savakcinētu pēc iespējas vairāk cilvēku.

Valsts vadītājam bija pienākums vispirms uzzināt vai vakcinēti cilvēki neslimo, vai pote nevar bojāt veselību un nogalināt, un bija pienākums nepārkāpt miljona Latvijas iedzīvotāju cilvēktiesības un cienīt izrādīto gribu nevakcinēties.

34.30 - 36. Kariņš vēlreiz skaidro, ka lēma nopirkt visas vakcīnas ko dos, kaut arī līgumā bija iespēja pirkt tikai vajadzīgo daudzumu. Un apgalvo, ka rīkojies pareizi.

Kariņš saka, ka nav sapratis, ka bija iespēja pirkt tikai tik cik vajadzīgs. Tas labi raksturo gan Kariņu, gan viņa komandu un Latvijai radīja 100 miljonus lielus zaudējumus.

41. - 44. Kariņš apņemas pirkt visas vakcīnas, nezinot par tām neko būtisku. Kariņš, mēģina mazināt savu valsts vadītāja atbildību un saka: visi parakstījās, visas Eiropas valstis, kaut arī neviens nezināja.

Citās valstīs, atšķirībā no Latvijas, bija brīvprātīga vakcinācija un vairāk naudas. Valstis varēja atļauties arī mazefektīvas vakcīnas, ja iedzīvotāji vēlas, un iedzīvotājiem bija iespēja atteikties no vakcīnas, kam ir nāvīgas blaknes.

Valstij bija tiesības pirkt tikai daļu, Kariņš pieteicās uz visu.

Iedzīvotāji samaksās.

https://jauns.lv/raksts/zinas/534178-latvijai-jaludzas-covid-19-vakcinu-razotajiem-samazinat-piegades-potes-turpina-ievest-lai-seit-iznicinatu

51. Kad bija izvēle pirkt 50 vai 100 tk vakcīnu, valdība, nejautājot iedzīvotājiem, pieteicās uz 100 tk.

1.02.- 1.04. Kariņš maldina, vai nezina faktus. Viņš apgalvo, ka Latvijā cilvēki slimoja un mira maz, jo sēdēja mājās un vakcinējās.

Fakti liecina, ka Latvijā ar covid saslima 500 000 vakcinēti cilvēki un no covid ir miruši ap 1000 vakcinēti cilvēki. Viņu gadījumā vakcīna nav bijusi efektīva un iespējams, tā veicināja mirstību.

Latvijā aptuveni viens no 1000 vakcinētiem cilvēkiem darbspējīgā vecumā nomiria 70 dienu laikā pēc vakcinācijas.

1.04.45 Kariņš attaisno valdībā radītās struktūras pienākuma vakcinēties īstenošanai un apgalvo, ka sabiedrība piekrita valdībai, ka bija nepieciešama drastiska mājsēde, kas glāba dzīvības. Kariņš atzīst, ka valdības rīcība bija juceklīga, bet noliedz, ka tā būtu bijusi haotiska.

Kariņš kā neizdevušos piemēru kļūdaini min Zviedriju, kas lēma, ka stingri cilvēktiesību ierobežojumi un pienākums vakcinēties neatbilst konstitūcijai, tāpēc ierobežojumi bija īsi un viegli un vakcinācija nebija pienākums. Kariņš kļūdaini apgalvo, ka Zviedrijā ir augsta mirstība no covid. Zviedrijā mirstība no covid, rēķinot proporcionāli iedzīvotāju skaitam, ir par trešdaļu mazāka kā Latvijā un Zviedrijai ir reģistrēta mazākā papildus mirstība Eiropā.

Ja valdība likumdošanā būtu sekojusi Zviedrijas piemēram, tad tā no nāves no covid Latvijā būtu paglābusi ap 2000 cilvēkus. Kariņš un viņa komanda ir nekompetenti un maldina tiesu, lai slēptu sava nozieguma pēdas.

Kariņš neuzņemas atbildību par pieņemto lēmumu traģiskajām sekām.

1.09. Kariņu nemulsina, ka vakcinācijas ekspertu pieņēmums - kolektīvajai imunitātei nepieciešamais savakcinēto cilvēku skaits, aizvien aug un vienmēr izrādās lielāks, kā Latvijā vakcinēto cilvēku skaits. Sākumā eksperti uzskatīja, ka jāvakcinējas 1,2 miljoniem. Kad pienākuma pēc savakcinējas 1,3 miljoni, bet epidēmija tikai pieņēmās spēkā, eksperti domas mainīja un teica, ka kolektīvai imunitātei ir nepieciešami vairāk kā 1,6 miljoni vakcinētu cilvēku.

Prakse apliecina, ka eksperti kļūdījās. Imunitāte pēc pārslimošanas ir efektīva un neprasa papildus vakcināciju, bet pieņēmums, ka vakcinācija nodrošinās individuālu un kolektīvu imunitāti covid gadījumā izrādījās kļūdains.

Kad 500 000 uzņēmīgi vakcinēti cilvēki Latvijā pārslimoja covid, tad epidēmija beidzās, kas liecina, ka ar vakcināciju pret mutējošu vīrusu kolektīvo imunitāti panākt nav iespējams.

Kolektīvā imunitāte iestājas visiem uzņēmīgajiem cilvēkiem, neatkarīgi no vakcinācijas stāvokļa, pārslimojot infekciju.

Par to, ka vakcinēti cilvēki slimo, tāpēc nav pamata nevakcinētiem cilvēkiem izvirzīt citādas prasības kā vakcinētiem, un arī par to, ka vakcīnām zāļu aprakstā ir uzrādītas ir nāvīgas blaknes, Kariņš zināja pirms uzlika pienākumu vakcinēties.

Mēnesi pirms pienākuma stāšanās spēkā, septembrī vakcinēti cilvēki slimo viens no 12, nevakcinēti cilvēki slimo viens no 11. Vakcinācija nenozīmīgi mazina saslimšanu.

Tieslietu ministrijas izstrādātajā informatīvajā ziņojumā secinājumos par obligāto vakcināciju tiek rekomendēts vakcīnas nepadarīt obligātas, jo nav pierādīts, ka obligātā vakcinācija darbojas un sadaļā zinātniskie pierādījumi ir lasāms, ka gan ECDC, gan CDC ziņojumos ir uzsvērts, ka tiek reģistrēti arī saslimšanas gadījumi vakcinētu personu vidū.

Kariņš šo un citus brīdinājumus neņēma vērā, tā parādot savu valsts vadītāja nekompetenci vieglprātību un necieņu pret valsts iedzīvotājiem.

1.14. - 1.17. Kariņš valsts vadītāja un veselības ministrijas atbildību cenšas novelt uz ekspertiem, kas likumīgi atbildību nenes.

1.19.50. Kariņš izveidoja paātrinātu kārtību kā valdībā pieņemt ierobežojošus lēmumus.

1.24.20. Kariņa plāns bija vakcinēt pēc iespējas vairāk cilvēku pēc iespējas īsākā laikā.

Kariņš pirmo reizi atzīst, ka vakcīnas nebija drošas. Piemēram, Astra Zeneka vakcīnu, no kuras vairākas Eiropas valstis atteicās komplikāciju dēļ, Latvijā valdība ieteica kā efektīvu un drošu, bet pēc laika nomainīja. Oficiālajā informācijā vēl ar vien valdība turpina maldināt iedzīvotājus, apgalvojot, ka vakcīnas ir drošas un efektīvas, kaut arī tās 2022 gada aprīli un maijā veicināja saslimšanu ar covid.

1.26. - 1.28. Kariņš uzskata, ka cilvēki, kas uzzinot par vakcīnu radītajiem veselības traucējumiem un nāvi nevēlējās vakcinēties, bija dezinformēti, viņi rudenī paši sagribēja vakcinēties, jo centri bija pilni. Kariņš neatceras, vai tas nesakrita ar uzliktajiem ierobežojumiem un pienākumu vakcinēties.

1.28.20 Kariņš vakcīnu pārpalikumus zināja kam atdot.

https://zinas.tv3.lv/arvalstis/latvija-tresajam-valstim-ziedojusi-vairak-neka-miljonu-vakcinu-pret-covid-19-devu/

Kariņa nekompetence un vieglprātība valsts iedzīvotājiem šogad izmaksās vairāk kā 60 miljonus eiro.

https://neatkariga.nra.lv/izpete/406813-viena-joma-latvija-krietni-parspej-igauniju-lieki-ieperkamo-vakcinu-zina

Ja prokurors noklausoties šo liecību neapsūdzēs Kariņu valsts līdzekļu izšķērdēšanā, nepamatotos cilvēktiesību pārkāpumos, nevērīgā valsts iedzīvotāju veselības un dzīvības apdraudēšanā, tad viņš būs vai nu nekompetents, vai līdzdalībnieks minētajos tiesību pārkāpumos.

 

https://titania.saeima.lv/LIVS14/saeimalivs_lmp.nsf/0/09528D718DEDA03DC225897B00224F2C   par vakcīnu izlietojumu.

 

2020. gada 18. jūnija pilnvarojuma vēstule, kur Latvija piekrīt Eiropas vakcīnu iepirkuma stratēģijai. https://titania.saeima.lv/LIVS14/saeimalivs_lmp.nsf/0/ED619D4A2EAE2E98C225897B002269D2?OpenDocument

 

07.11.2023   Ja pamanījāt kļūdu, rakstiet zeigurs@latnet.lv